SPORTTISTARTTI 2 30.10-24.12
SUOSITTU SPORTTISTARTTI SAA VIHDOINKIN JATKOA!

SPORTTISTARTTI 2 treenien avulla opit liikkumaan lyhyempiä matkoja (lue: estevälejä) nopeammin ja räjähtävämmin. Liikkeellelähdöt tilanteista sujuvat näiden harjoituksien myötä terävämmin.

Kaikenlainen liikunnan harrastaminen ja kuntoilu edistää onnistumaan paremmin agilityohjaajana. Miksi et kuitenkin kehittäisi koirakon toista osapuolta -eli sinua, tekemällä lajinomaisia harjoituksia?

Kuten kaikissa palveluissamme, myös tässä valmennuksessa on 100 % tyytyväisyystakuu! Saat rahasi takaisin, jos et saa hyötyä treeneistä. Osallistumisesi on riskitöntä!

MITÄ UUTTA?

Osallistuitko tammi- tai huhtikuussa 2017 järjestettävään SPORTTISTARTTIIN? Sen jälkeen tulleita uudistuksia:

 

  • Uusi ammattimainen verkkovalmennusalusta, jonka myötä valmennuksen kokonaisuus paljon selkeämpi. Kirjaudut omilla tunnuksilla valmennukseen www.sporttitassu.fi verkkosivujen kautta.
  • Uudenlaisia harjoituksia: ensimmäisessä osiossa treenattiin kestävyyttä kovilla tehoilla. SPORTTISTARTTI 2 keskitytään enemmän lyhyisiin ja teräviin harjoituksiin lajinomaisesti
  • Alku- ja lopputesti on lyhyt lajinomainen veto, joka videoidaan
  • Vanha tuttu kannustava Facebook-ryhmä pyörii taustalla, josta saat myös etätukea personal trainerilta

Uudet treenit, uusia ideoita ja vanha tuttu kannustava Facebook-yhteisö!

SOPIIKO SPORTTISTARTTI 2 MINULLE?

⇒ Kyllä, jos olet osallistunut ensimmäiseen SPORTTISTARTTIIN tammi-, huhti- tai elokuussa 2017

⇒ Kyllä, jos haluat viedä fysiikkasi edelleen uudelle tasolle

⇒ Kyllä, jos haluat oppia treenaamaan erilaisia treenejä kuin SPORTTISTARTISSA, tässä ohjelmassa ei tehdä kovia maitohapollisia treenejä vaan sen sijaan lyhyitä räjähtäviä vetoja!

⇒ Kyllä, jos olet motivoitunut treenaamaan omaehtoisesti

VALMENNUS EI SOVI SINULLE JOS:

⇒ Sinulle yksin treenaaminen on haastavaa

⇒ Et pysty suunnittelemaan treenejä omatoimisesti omiin aikatauluihin sopivasti

⇒ Kärsit tuki- ja liikuntaelimistön rasitus- tai kiputiloista:

Treenit sisältävät hyppelyä sekä suunnanvaihtoja. Jos kärsit alaraajojen vammoista tai rasitustiloista (esim. nilkka, akillesjänteet tai ”penikat”) kysy hoitavalta taholtasi (lääkäri, fysioterapeutti, jalkaterapeutti tms.) mielipidettä osallistua valmennukseen.

Samoin, jos sinulla on jokin sydän- tai verisuonisairaus (kuten korkea verenpaine) kysy lupa osallistumiseen hoitavalta taholtasi.

Käytännössä osa treeneistä jäljittelevät liikkumista agilityradalla (spurtit ja suunnanvaihdot). Näissä treeneissä pystyt tekemään ne kontrolloidummin ja hallitummin, kuin ratatreeneissä koiran kanssa.

MILTÄ NÄYTTÄÄ UNELMIESI AGILITYOHJAAJA?

AIKATAULU JA SISÄLTÖ
  • Valmennus alkaa maanantaina 30.10
  • Valmennus päätyy jouluviikolla sunnuntaina 24.12.
  • Treenit jaksottuvat kahteen 4 viikon jaksoon, puolessa välissä valmennusta harjoitukset vaihtuvat
  • Sisältää 2 treeniä / viikko. Toinen vaatii enemmän tilaa (n. 20 metriä pituussuunnassa) ja toisen treenin voi tehdä esimerkiksi kotona

Ja sitten ansaitulle joululomalle!

SPORTTISTARTTI 2 maksaa 59 euroa 26.10 asti, jonka jälkeen hinta nousee (norm. 79 euroa).

8 treeniviikkoa sisältää yhteensä 16 harjoitusta. Valmennuksen hinta päivässä vain 1,05 euroa.

Tähän hintaan sisältyy lisäksi kiva ja zemppaava treeniympäristö Facebookissa sekä personal trainer Rosa-Marian etätuki Facebook-ryhmässä.

LISÄKSI: kun osallistut SPORTTISTARTTI 2 etävalmennukseen saat 50 % alennuksen uudesta SUUNNANMUUUTOS! –verkkovalmennuksesta. SUUNNANMUUTOS -valmennus alkaa 1.11 ja lisätietoja siitä voit lukea tämän sivun lopusta!

Jos etävalmennus ei ole kuitenkaan sinun juttusi voit ostaa yksilöohjausta, jonka hinta on 85 euroa/60 minuuttia. Kysy lisää verkkosivujen yhteydenottolomakkeen kautta. 

USEIN KYSYTTYÄ
EN OLE OSALLISTUNUT ENSIMMÄISEEN SPORTTISTARTTIIN, VOINKO OSALLISTUA SILTI TÄHÄN KAKKOSOSAAN?

Treenit on suunniteltu niin, että ensimmäinen osio on tehtynä ennen kakkososioon siirtymistä. Näin saat itsestäsi hiukan enemmän irti näissä lyhyemmissä harjoituksista. Jos ensimmäinen osio ei ole käytynä, seuraa valmennuksen ohjeita, joissa on enemmän toistomääriä, lyhyemmällä palautumisajalla.

TARVITSENKO VÄLINEITÄ VALMENNUKSEN AIKANA?
Viivajuoksuihin ja lämmittelyyn jonkinlaiset tolpat/merkit, jolla voit merkata välimatkoja 2-20 metriin. Lisäksi agility hyppyesteitä 2-3 kpl. Toki voit merkata hyppyesteen paikan myös samaisilla tolpilla/merkeillä kuin viivajuoksut ja lämmittelytkin!
EN OLE FACEBOOKISSA, VOINKO OSALLISTUA VALMENNUKSEEN?
Kyllä voit. Tällöin et pääse suljettuun Facebook-ryhmään, etkä saa personal trainer Rosa-Marian etätukea ryhmän kautta.
Personal trainer Rosa-Maria Ikäheimonen

Olen Rosa-Maria ja agilityharrastaja itsekin. Harrastuskaverinani toimii 3-vuotias bordercollie Thejuti. Koulutukseltani olen lääketeknikko, farmaseutti, kuntosaliohjaaja ja personal trainer. Pääasiassa valmennan erilaisissa valmennuskokonaisuuksissa yhdistys- ja seuratasolla. Olen lisäksi toinen ”agilityurheilijat.fi -blogin” kirjoittajista.

Mitä minä ajattelen fysiikkavalmennuksesta?

Päätös ohjausvalinnoista/ohjausvihjeiden antamisesta edellyttää mm. ohjaajalta hyvää radanlukutaitoa sekä omien ja koiran taitojen ja kykyjen tuntemista.

Optimitilanteessa ohjaajalta vaaditaan: hyvää kestävyyskuntoa, hyvää hermolihasjärjestelmän toimintaa, nopeusominaisuuksia, riittävää liikkuvuutta ja liikehallintaitoja kuten tasapainoa, reaktiokykyä, ketteryyttä ja koordinaatiokykyä.

Lisäksi ohjauskuvioiden hallinta edellyttää TAITOA, joka on monitasoinen kokonaisuus havainnointia, päätöksentekoa ja toimintaa.
Taidokas ja ”yhteinen rata” koiran kanssa, ei ole kiinni _vain_ fyysisen kunnon ominaisuuksista tai taidokkaista ohjauskuvioista.

Usein kuitenkin puutteet siinä _voivat_ vaikuttaa valintoihin, onnistumiseen ja jaksamiseen. ”En jaksa”, ”En pysty”, ”En ehdi”.

”Hyvän kunnon” lisäksi unella ja ravitsemuksella on tärkeä rooli palautumisessa ja jaksamisessa ei vain agilityn, vaan myös terveyden ja hyvinvoinnin näkökulmasta!

Minulle tärkeintä on, että sinä onnistut!

KLIKKAAMALLA KUVAA SAAT TIETOJA SUUNNANMUUTOS! -VALMENNUKSESTA

Lähde mukaan SPORTTISTARTTI 2 -ETÄVALMENNUKSEEN ja treenaa itsestäsi entistäkin terävämpi ja nopeampi agilityohjaaja.

HYÖDYNNÄ TARJOUS 26.10 ASTI

Jos haluat maksaa: Smartumeilla, Eazybreakilla, Edenred virikeseteleillä/mobiilimaksulla, ePassilla tai esimerkiksi lahjakortilla laita viestiä: info@sporttitassu.fi